HTML

Hazautazás

Hazautazás: Szeptember eleje
A változtatás jogát fenntartom! :)

2010.10.26. 13:02 Senki1988

Egy régen látott (hallott) ismerős...

Reggel álmosan felkeltem (ez gondolom nem meglepő... hogy lehetne kialudva felkelni?:D)... megtéve a reggeli bemelegítő gyakorlatokat leültem a gép elé informálódni (most vannak a CSA választások, és levélzápor van, szóval ipari mennyiségű levéláradatot kell alaposan átnézni, kielemezni, statisztikát készíteni, és ezekből tanulmányt írni (=törlöm őket a francba :D))

Épp szüleimmel beszélgettem, amikor hallottam, hogy Newton hív. Róla már meséltem, csak akkor nem illettem névvel. Ő az a figura, aki kb mindenhol ott van az épületen belül, és általában a tömegvonzásos elméleteit bizonygatja. Ugyan én már nagyon unom, de nektek szerintem teljesen új lesz ez a történet. Tehát hogy is néz ki a kísérlet:

Mindenki a szobájában a napi teendőit végzi. Amikor Newton kiabál, akkor mindenki abbahagyja amit addig csinált, kimegy a folyosóra, majd le a ház elé. Ezzel máris bizonyítást nyert a tömegvonzás elmélete, ugyanis mindenki egy kupacban ott állt a ház előtt. Mi történik ha csoportosulnak a tömegek? egy adott ponton nagyobb lesz a tömegvonzás, tehát már nagyobb tömegű tárgyakat is sikeresen tudunk vonzani egy adott pontra... jött is a tűzoltó autó :)... a további tömegvonzás-növekedés elkerülésére a tűzoltók elhallgattatták Newton barátunkat, majd feloszlatták a nagy tömeget kb 60-70kg-os darabokra, hogy véletlenül se keletkezzen szingularitás, ami beszippantaná a fél naprendszer kétszeresét!

Mivel Newton és Heisenberg elég jó barátok, így sajnos nem lehet megjósolni azt, hogy az elhallgattatás után Newton mikor bukkan fel újra, de ha tudnánk, hogy mikor bukkanna fel, akkor az lenne a kérdés, hogy hol is van... :) Szóval a tömegvonzási kísérletek folytatódhatnak...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cranfield.blog.hu/api/trackback/id/tr142400194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása