HTML

Hazautazás

Hazautazás: Szeptember eleje
A változtatás jogát fenntartom! :)

2010.12.10. 21:34 Senki1988

A várva várt esemény...

Igen! itt van, eljött, megérkezett, bekövetkezett, megtörtént... két és fél hónap várakozás, megannyi csalódás.... de a kitartás és a hit megérte a befektetett energiát!

Kedves Olvasó! (Hallgató, Néző, Tapogató, Ízlelő, Szagló) könnyes szemmel, összeszorult torokkal és remegő kezekkel írom eme sorokat... a meghatottság már-már felülmúlja a lehetetlent is... a kudarcokból merített energia nem ment kárba.... büszkén állok (valójában ülök) most itt és kijelentem azt, amit röviddel ideérkezésemet követően le szerettem volna már írni...

Most kapaszkodj meg, ülj le, ha már ülsz, akkor maradj úgy.... (dobpergés a háttérben) az izgalom a tető fokára hág... ééééééés.....

     ?     

(egérrel mutass a kérdőjelre!)

Kéretik pezsgőt bontani, ünnepelni! Sikerült.... köszönöm a családomnak és a barátaimnak a kitartó támogatást! Ezt is megéltük :)

No de... mi is történt? A tűzjelző eltéveszthetetlen hangjától elinduló lábam hamarjában cipőre talált, és mire felfogtam mi is történt, már úton voltam kifelé... kiérve a folyosóra érdekes szag csapta meg az orrom... ez két dolgot jelenthet.... vagy a feka srác csinált megint valami elviselhetetlenül büdöset, vagy valami más áll az esemény hátterének középpontjának forrásában... kiérve a lépcsőházba már egyre kevésbé volt valószínű, hogy a feka srác akciózott megint, így leérve a lépcsőn láttam a kijelzést... a felettünk lévő konyha riasztott be, kiérve pedig egyértelművé vált, hogy valamit olyan szinten odaégettek, hogy csak úgy hömpölygött ki a füst az ablakon... igazi füst! amit látni is lehet, nem csak "hallani".... az történések lezajlása után végül mindenki visszatért a szállásra...

Végezetül énekeljük el a Szózatot!

Jó éjt!

Bonus track: ma palacsintát sütöttünk, és olyan mutatványt csináltam, amit Houdini és Rézmező Dávid (David Copperfield) is megirigyelne... de Mr L csak nevetett rajta... történt ugyanis, hogy egy feldobott palacsinta forgása közben... (nem, nem ejtettem le.... nem, nem ragadt fel sehova... nem, nem maradt a levegőben.... igen! a manőver tökéletesen sikerült... kivéve egy mozzanatot....) a semmiből egy lángcsóva indult el a serpenyő felé a főzőlapról :D.... hogy honnan jött és merre tartott nem derült ki... ahogy megjelent úgy el is tűnt.... gyanúsan egy olajcsepp okozhatta a dolgot, de a BRFK jelentését még várjuk, az ügyről több információm nincs.... :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cranfield.blog.hu/api/trackback/id/tr582507805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xtry 2010.12.11. 11:55:54

ha jöttél volna a kézi + karácsonyir aprtyra sokkal többmindenről tudnál írni:) sokkal-sokkal :D

Senki1988 2010.12.11. 12:00:57

@xtry: gondolkoztam rajta, de az elején nem éreztem magam jól, az utolsó fél órára meg gondoltam felesleges kimenni...
süti beállítások módosítása