HTML

Hazautazás

Hazautazás: Szeptember eleje
A változtatás jogát fenntartom! :)

2010.12.18. 11:40 Senki1988

Próbáljunk hazajönni...

Elérkezett a hazaindulás időpontja, de előtte persze logisztikai feladatok és NP teljes problémák sokaságába botlottam... be kellett pakolni egy bőröndbe és Mr L az utolsó pillanatban döntötte el, hogy ő az újonnan vett gitárjának nyakát is velem akarja elhozatni, mert a hátizsákjába csak a teste fér bele... a bonyodalmak itt kezdődtek... mert elég nehéz volt mindent átrendezni úgy, hogy a focilabdája, a gitár fele és a saját cuccaim is beférjenek.... végül sikerült, de feszült rendesen a bőrönd...

Ez után én még bicikliztem egyet a hóviharban, mert az olyan jó, frissítő és pihentető... majd meglepő módon olyan dolog "nemtörtént" ami szokott... nem is értettem, nem is akartam elhinni, de ez van... nem volt tűzriadó :(... a taxi 10 perc késéssel jött, de az még belefér, majd belementünk az autópályán a dugóba :)... de a repteret időben elértük, becsekkoltunk és megállapítottam, hogy a "rohadt nehéz bőrönd" SI-ben kifejezve 28.3 Kg-ot jelent, tehát nem is használtuk ki annyira a 32 Kg-os keretet :P

Szokásos procedúra: útlevél ellenőrzés, csomagátvizsgálás, fémérzékelő kapun való sétálás, egyeseknél testüreg-vizsgálat... :)

A vámmentes övezetet azért szeretjük, mert nem kell vámot fizetni, és minden sokkal-sokkal olcsóbb........ a repülőn található árakhoz képest, ami a földi ár 3-4-szerese...

Feljutottunk a gépre... negyed órás késéssel ugyan, de megvolt minden indulhattunk...... volna :)... Kapitány szólt, hogy az óriási hóhelyzet miatt nem tudunk időben elindulni, takarítják a pályák... és most mindenki lelki szemeire bízom a következő látványt, ami a kifutópályán lehetett: hatalmas gépekkel intenzív munkába kezdenek, mindenki siet, kapkod, az élet nem állhat meg, sz összes embert mozgósították, mindenki dolgozott, kihívták a katonaságot is, hogy minél előbb beindulhasson a légi közeledés... másfél óra után végül sikeresen eltakarították a leszálló pályára esett 2 cm (KÉT CENTIMÉTER!!!!!!) havat, ami egyből el is olvadt.... emlékeztek mit mondtam az elején? az angolok hülyék... így is van... 2 órát ültem a gépben, mire eltakarították azt, ami nem is volt ott... aztán végre 23:00-kor (magyar idő szerint 00:00-kor) elindult a gép.... legalább tudtuk, hogy nem törlik a járatunkat...

A leszállópályához érve szépen megvártuk, amíg a másfél órát köröző utasok leszállnak és szédülve kitámolyog a gép a parkolóba... 6-8 repülő jött, mire végre valahára miénk volt a felszállási engedély, amit senkinek semmi áron nem adtunk volna oda... motorok indulnak, hajómű pörög, 10 másodperc alatt már 300-on is voltunk és a Föld eltávolodott alólunk... irány Bp!...

Az út sima volt, az érkezés is... 2.5 órás késéssel landolt az Airbus A320-as repülőnk... magyar kifutópálya, magyar levegő és magyar hó :D... ilyen Angliában nincs :P

Végül 4:30 körül sikerült elaludni, és kitaláljátok mire ébredtem reggel 9:30 körül? Nem, nem tűzjelzőre.... autóriasztóra :D...

És most ki is veszek pár nap szabadságot, folytatás január elején :)

Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok! (vagy csak röviden: MKKÜBÚÉK!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.