HTML

Hazautazás

Hazautazás: Szeptember eleje
A változtatás jogát fenntartom! :)

2010.10.12. 20:29 Senki1988

"Hogyan húzzuk fel a diákokat egy tűzjelző rendszer segítségével" következő adása

és hát ahogy ígértem:

Új nap, új kihívások, új remények, új élmények, új ismerősök és új tűzriadó!

Reggel bementünk a városba, vettem magamnak egy pár cipőt, mert a régi mondhatni lassan funkcionálását veszti, és kicsit betáraztunk élelemügyi fronton, különös tekintettel a mostani tűzriadós időkben, vagyis vettünk jó sok olajat :).


Lanchester surround 1.0

Kb 10 perccel ez előtt ismét csodálatos hangok szakították, tépték, vésték, gyilkolták és robbantották szét a csendet... kitaláljátok hogy mi volt? Segítek: hangos, vinnyog, pici, (nem Esztike) és tűzjelző!... szóval tűzjelző :)... már kezdtem megijedni, hogy eltelik egy olyan nap, hogy nem tudok örömömben kiugrani a székemből és kirohanni a házból, hogy érzéseimet megosszam a külvilággal... szerencsére alaptalan volt a félelmem... ma is kaptunk egy adagot...

Holnapi feladat: lemenni a 37-es szobába és szétszerelni a tűzjelző szenzort... vagy megjavítom, vagy kikapcsolom, vagy csak simán péppé zúzom... bár ez utóbbi lehet, hogy túlságosan mérnöki megközelítés lenne :)

Mára ennyi, kivéve ha lesz még mit írnom a estig a pépé törés folyamatáról....

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cranfield.blog.hu/api/trackback/id/tr882366516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v_ 2010.10.18. 19:38:04

Nekem gyanus, hogy igazabol Te laksz a 37-es szobaban :P

Senki1988 2010.10.18. 20:17:40

Nekem meg az gyanús, hogy ki vagy :D... egyébként 53-asban vagyok :)
süti beállítások módosítása