HTML

Hazautazás

Hazautazás: Szeptember eleje
A változtatás jogát fenntartom! :)

2010.11.25. 12:50 Senki1988

Tények, statisztikák és a kapcsolat

Hát igen... az élet zajlik, mindenki elvan... (khm... vagy valami olyasmi...)

Pár hete hallottam a statisztikát, hogy ezen az egyetemen a legnagyobb az öngyilkossági arány... gondoltam magamban, hogy biztos azért, mert kinn vagyunk a nagy semmi közepén, elzárva mindentől és aki bulizósabb, az egyszerűen bekattan...

Legalábbis így volt eddig... de most már teljes bizonyossággal állítom, hogy az öngyilkosságok hátterében egy olyan misztikus és természetfeletti erő áll, melynek létezéséről csak nagyon keveseknek vagy bizonyítékunk. Ez a megmagyarázhatatlan jelenség akkor pusztít, amikor az ember nem számít rá. Jelen esetben ne kapaszkodjon semmilyen vallásba, sátánizmusba, vagy bármilyen egyéb nézetbe, ugyanis ez a színtiszta gonoszság... a jó teljes mértékben hiányzik belőle, arra született, hogy az itteni életet tönkretegye... ez az a megfoghatatlan fogalom, amit én eddig csak úgy neveztem, hogy Newton...

A tegnapi 12:10 körüli riadó miatt elmaradt az órából egy kis rész, amit nem bántunk, de érdekes látvány volt, amikor egy rohadt nagy kutatóépületet kiürítenek és pár száz ember kinn ácsorog, miközben jön a tűzoltó autó... és azzal a lendülettel tovább is halad.... (lehet, hogy nem hallotta azt, amit nem lehet nem hallani?:D)

Viszont a legrosszabb csak ez után következett, amikor leszállt az este... csak a Hold látszott némi felhő között.... a levegő fagyos volt.... kinn fújt a szél... a fákon már egy darab levél sincs... mozgás csak a távolban figyelhető meg, ahogy néhány fa a szél miatt megmozdul... egyébként csend... az emberek már aludtak... közeledik a reggel.... amikor.... KABUMM.... megszólal a tűzjelző 2:51-kor.... a csend megszűnik létezni, az épületből zavarodott emberek lépnek ki a -3°C-os éjszakába, a szél fúj... eljátszódik a szokásos menetrend, majd mindenki visszatér a szobájába...

Átfagyva szép lassan mégis elaludtam... ez volt a vesztem!... egy pillanatra sem szabad lehunyni a szemem, mert a gonosz ott áll felettem és várja, hogy újból lesújtson... így is történt 4:28-kor ismét felszakadt a csend, mint amikor egy nyugvó tó felszínére valaki bedob egy kavicsot... felborul a rend, majd szépen visszaáll... na most képzeljen el mindenki a kavics helyett egy Hold nagyságú kövecskét.... elegem lett... nem mentem ki.... próbáltam befogni a fülem, az ujjam már középen össze is ért szinte... de szerencsémre a security-s manusz most előbb lekapcsolta a riasztót és utána nézelődött csak... szóval kb 6-7 perc elteltével ismét aludhattam.... kérdés: meddig?

Ezek után nem csodálom azt, hogy a kialvatlanság valakinél olyan messzire jut el, hogy inkább "kikapcsolja magát"...

Ígértem, hogy egyszer felveszem a hangot... szerintem lesz még rá lehetőségem, ha nem hajnalban kapom a képembe a riasztót... mellé kb 100dB hangerőt képzeljetek el... akinek ez a szám semmit nem mondd, annak összehasonlításként azt tudom mondani, hogy egy komolyabb discoban ilyen hangerővel megy a zene, csak vegyétek ki a mély és magas hangokat... és pont az "irritáló frekvenciát" hallgassátok...

Remélem mára nincs több ilyesmi...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cranfield.blog.hu/api/trackback/id/tr232472423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása