HTML

Hazautazás

Hazautazás: Szeptember eleje
A változtatás jogát fenntartom! :)

2010.10.29. 19:45 Senki1988

Javuló kilátás...

Réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban (=tegnapelőtt itt Angliában) este, szokásomnak megfelelően bezártam az ablakom, ami egy eddig ismeretlen hanghatás kíséretében funkcionalitásának megfelelően be is záródott. Mivel mérnök vagyok és roppant érdeklődő, kíváncsiságom pedig határtalan, így azonnal, fáradtságot nem kímélve úgy döntöttem, hogy most nyomban fogom magam és elhalasztom holnapra a rejtély megoldását :). Mire magamban befejeztem ezt a Cicerói körmondatot, addigra egyrészt aludtam is, másrészt Ciceró is régen halott volt :).

Eljött a másnap reggel, a rejtély feltárásának ideje... és a kérdés: ki fog-e nyílni a bezárt ablak... gondolom senkit nem fog meglepni, hogy ha egy ilyen felvezetés után azt mondom, hogy IGEN! :)... de... :) (ha nem lenne itt ez a szó, akkor mindenkiben hiányérzet lenne, szóval ide raktam)...  a kinyitással nem is volt probléma... kattanós hangeffektus már ismerős volt (egyből le is tegeztem), viszont az ismételt bezárás már nem ment... pár kattogtatás után sikeresen bezártam... na mondom remek... öööö amíg nem akartam újra kinyitni... na ez volt az a pillanat, amikor a "többet ésszel, mint erővel" mondás "erővel" oldala kimerült, így fogtam a csavarhúzóm és hirtelen felindulásból szétkaptam az ablakot... a project első célja a kinyitás volt, hogy ne végezzem sülthúsként, melyet sikeresen abszolváltam... viszont a további cél, hogy meg is javítom sikertelenségbe fulladt... Kénytelen voltam lemenni a recepcióra és az erősen britt akcentussal beszélő recepciósnak elmagyarázni, hogy mi is van... feljött a szobámba és konstatálta, hogy ez itt nem működik (gondolom ilyesmit mondhatott, mert olyan szintű "tájszólása" van emberünknek, hogy ha nyelvvizsgán hallaná valaki, akkor tuti bukás lenne :))... no de sebaj, délután jöttek a mesteremberek, akik kicserélték a zárat... és... (itt jönne az a rész, hogy minden működött... de ha minden működne, akkor nem rólam lenne szó...) és hát az ablak meg volt ereszkedve, így az új zárral se lehetett bezárni, és közölték, hogy másnap tudják megcsinálni...

Ma ki is jöttek, hoztak mindent, és megkezdődött a bosszúhadjárat a működésképtelen ablak ellen... nem telt el sok idő, vésővel, kalapáccsal és hasonló precíziós eszközökkel elkezdték vadul gyilkolni az ablakot, mely kis várakozás után megadta magát... kikapták az üveget, majd a keretet is... és szépen kicserélték az ablakot tartó mechanikát. Miután mindent visszaraktak a helyére még egy külső ablakmosást is kaptam :D... szóval máris jobbak a kilátások ;).


Az ablakom az üveg kiemelése előtt

A mai nap sem mentes a rejtélyektől, és ha már rejtély, akkor játék is. A nyeremény a legutóbbi megfejtőjével egyezik ezúttal is. Tehát a ami kérdés: Mi található a pohárban az alábbi képeken?

Ma Halloween party lesz a CSA-ben... meglátjuk hogy a szörnyekkel teli éjszaka mit hoz... vagy mit visz :D

Kiegészítés: a jobb oldalra beleírtam egy dobozba a várható tartozkodási helyem és a hozzá kapcsolt időpontokat.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cranfield.blog.hu/api/trackback/id/tr632408583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arasael 2010.11.03. 10:19:15

1. Játékos
Véres Mari.......Csont is került a présgépbe??
Vagy csak sima csapvíz??
süti beállítások módosítása