HTML

Hazautazás

Hazautazás: Szeptember eleje
A változtatás jogát fenntartom! :)

2013.11.16. 23:12 Senki1988

Lezárás

Nos... már megint nagy kapkodásba kerültem, így nagyon, de nagyon gyorsan, több, mint 2 év után sikeresen eljutottam erre a pontra, ahol a befejezettséget támogatva megírom ezen sorokat.

Legutóbbi bejegyzésem valahol azon a ponton ért véget, hogy épp befejezni készülök az egyetemet... ez meg is történt. Szeptember 1-én sikeresen bemutattam a munkámat, ami a magyarországiakhoz hasonló: diákat mutogatsz, mesélsz, majd kérdeznek.

Végül 74%-kal végeztem, ami nem a legjobb, dehát sajnos nem mérnöki módszerrel osztályoztak, így későn derült ki, hogy a mennyiség és nem a minőség, ami számít.

A hazaérésemmel is minden rendben ment, szeptember 8-án megérkeztem Magyarországra, befejeztem a Pázmányt is, és belevetettem magam az egytemi létet követő munkás életbe.

Azóta megbecsült állásom van, és teszem azt, amit mindig is tettem: ülök a gép előtt, 0-kat és 1-eseket írok egymás után... igen, ennyi a dolgom.... és még ezért fizetnek is!... egyedül egy a bökkenő: számít a sorrend :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cranfield.blog.hu/api/trackback/id/tr265638556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása