HTML

Hazautazás

Hazautazás: Szeptember eleje
A változtatás jogát fenntartom! :)

2010.10.13. 01:28 Senki1988

Ahogy ígértem...

Ahogy ígértem, újabb bejegyzés... ugyan csak 10 perccel múlt éjfél, kis barátom akinek lassan már nevet is fogok adni, ismét nekilátott ordítani...

Épp lefekvéshez készülődtem, amikor az esemény bekövetkezett, a folyosón ismét összefutottam a lakótársaimmal, mindenki arcán az összetéveszthetetlen érzés: megint meg fognak minket menteni... hurrá!

A történet a szokásos ütemben zajlott, a 37-es szoba volt ismét a forrás... de előkerült a szobatulaj! A szekus ürge izomból kioktatta, hogy jelenteni fogja a dolgot, amit persze mindenki meg tud érteni...

Következő alkalommal megpróbálom felvenni a hangot, csak hogy fogalmatok legyen arról, hogy milyen szuper zenére szoktam én örömömben kirohanni az épületből... :)

Ha másra nem is, arra jó ez a dolog, hogy picit összehozza az embereket hajnalok hajnalán, reggel, napközben, délután, este, hét közben, hétvégén, télen, nyáron, napsütésben, szembe szélben....

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cranfield.blog.hu/api/trackback/id/tr262367048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeaCranfield 2010.10.15. 13:16:24

Érdekes tűzjelzőtök van annyi szent.. A Lanchester Hall másik épületében a szobákban zajlik a dohányzás vagy ahol jól esik... (Tapasztalat).. Szerintem ha közvetlenül a füstjelzőre fújtuk volna sem szólal meg.. Nálatok mifene van?? Nézd a jó oldalát..Legalább edzésben maradtok :D

Senki1988 2010.10.15. 14:28:35

Szerintem valami a szenzorral lehet... ugyanis mint kiderült a szobatulaj nem is volt a szobában...
süti beállítások módosítása